پارمیدا پارمیدا ، تا این لحظه: 12 سال و 10 ماه و 22 روز سن داره
پگاه و پونهپگاه و پونه10 سالگیت مبارک
پارساپارسا، تا این لحظه: 15 سال و 3 ماه و 15 روز سن داره

پارمیدا عشق مامان و بابا

بدون عنوان

1393/6/6 15:14
نویسنده : مامان پارميدا
291 بازدید
اشتراک گذاری

سلام گل دختر مامان پارمیدا جانمحبت

ببخشید بابت دیر آپدیت کردنمغمگین

راستش خودتم میدونی خیلی کار داشتیم و این چند وقته گرفتار بوديمرد

الان یه هفتس كه من بیشتر میتونم به تو عزیزترینم و پارسا برسمبوس

اینم عکسای جدید تو گل دختر:

پارک آب و آتش:

شمال با درسای خاله لاله جوون

 

یه سفر دسته جمعی با خاله لاله اینا به همدان که بهمون خیلی خوش گذشت و غار علیصدرو خیلی دوست داشتم:

پارمیدا و درسا

عزیزکم برای آتلیه وقت گرفتم فردا می برمت با عکس های آتلیه دوباره آپ می کنم فعلا خدانگهدار

پارمیدای من بـــــــــــوسبوس  

پسندها (5)
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (4)

مامان
8 شهریور 93 13:30
واقعا بچه هاتون و دادید پرورشگاه
مامان شازده پاشا
8 شهریور 93 14:29
سلام خانمی .ماشالادخترملوسی دارین خدا حفظشون کنه .ببخشیدمیدونم این موضوع واقعاخصوصیه ولی چون خودتون عنوان کردین واقعابرام سوال پیش اومده .شماواقعابچه های خودتون روگذاشتین پرورشگاه .
مژده
9 شهریور 93 1:19
سلام دوست عزیز ببخشید شما بچه هاتو گذاشتی پرورشگاه؟!!!!!!!! !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!مگه میشه یه همچین کاری کرد؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
مامان پارميدا
پاسخ
موقعي که پگاه و پونه رو باردار بودم قصد سقط کردنشونو داشتم اما گفتن گناهه چون بچه سالمه براي همين پشيمون شدم من واقها نمي تونستم از پس چهارتا بچه بر بيام براي همين همسرم با يکي از دوستانشون صحبت کرد قرار شد بچه هارو بذاريم اونجا البته براي بچه هام يه سر پرست خوبم پيدا شده که ديگه الحمدالله نگراني ندارم
مامان لیلا
21 خرداد 94 20:11
پلک جهان می پرید دلش گواهی میداد اتفاقی می افتد اتفاقی می افتد و فرشته ای از آسمان فرود آمد تولدت مبارک